Saturday, November 24, 2012

Kuantan with love

Salam

Hari ni baru dapat buka laptop.. yeay!

Tak sabar nak citer..telan dua biji panadol baru boleh buka mata.  ~_~'
Alkisahnya aku pegi UMP hari khamis hari tu.. Harus la seronok. Walaupun tak dapat jalan-jalan pusing kuantan, da jejak kaki ke kuantan menjadi mengubat rindu. Hehe

Terima kasih banyak-banyak buat teman-teman yang sudi mendengar luahan perasaan.. huhu. Tak tahu nak balas dengan apa.. Terima kasih sebab korang ambil berat pasal diri ni.. Sangat terharu.. T_T

Aci tak kalau nak gi UMP lagi? hehe.. Aci la..


SELAMAT PENGANTIN BARU
Atikah & pasanganya
Pija & pasanganya

Ampun Maaf  dipinta sebab tak dapat menghadiri majlis korang.



2 comments:

FazierFawziey said...

di alu2kan klu nk mai lgih..bwok woh tnge skali..hik

Dyana said...

hehe.. sy dk atas bas rindu awop dh..
tu r, xdannk bwa buah tgn ari tu..bawa tgn jah..hihi