Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 20, 2012

mesin emosi

salam =)

kalau doremon boleh ada mesin masa, yang boleh bawa kemana sahaja.. aku pulak ada mesin emosi, yang boleh menukarkan mood aku dari sedih kepada gembira.

mesin emosi merupakan tempat yang selalu aku pergi dikala aku sunyi dan sedih. Aku hanya perlukan kurang daripada 30minit untuk ubah emosi aku dalam mesin tu. Selepas keluar dari mesin tu, kebiasaanya mood aku secara outomatik akan berubah kepada positif. Nak try? huhu

mesin itu tempat aku dan kawan-kawan berbincang, meluah perasaan dan merenung masa depan. 

aku punya 'mesin emosi'..love you

SOME PEOPLE DANCE IN THE RAIN
OTHERS JUST GET WET
-google-


#'mesin' itu bukan kepunyaan aku.. pinjam jer..hihi

2 comments:

ABU BAKAR @ BURN said...

nak pinjam mesin masa bley?? hikhik

Dyana said...

erk mesin masa ak takde la burn..ko pinjam ngan doremon yer..huhu