Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 27, 2013

aku dan kehidupan

Salam..

Rindunya blog bucuk ni..hahah

Dah 2 bulan menyepi..sesepi sepinya.. ape punya bahasa da.. hehe. Dua hari lepas entri sebelum ni, aku terus keje.. Keje assistant admin kontrak 3 bulan dengan agensi..Keje ngan syarikat buat lift. Sedang aku bertungkus lumus menyesuaikan diri dengan keadaan persekitaran kat sana, aku lupa yang aku makin lama makin jauh dengan bidang yg pernah aku pelajari dulu. Semakin lama, aku makin malas untuk meng-update resume ngan apply keje kat jobstreet. Sifat malas menjadi-jadi.. Kecewa? Mungkin..

Kehidupanku, pegi keje, balik keje, pikir pasal family dan noktah. Mungkin aku sekarang berada di zon yg selesa.. Mungkin.. Dan due date kontrak semkain menghampiri..ada lebih kurang 3 minggu lagi sebelum habes. Perancangan setakat ni belum ada lagi. Assist. Manager nak rekemen aku kat bos supaya sambung kontrak ngan syarikat tu. Alamak...

Errrkkk.. tetibe aku terpikir.. adakah ini jalan ku? Kalau aku terima maknanya aku akan kekal keje tu. Malam tu aku mula muhasabah diri.. Ape aku nak buat lepas ni.. ermm.. nak sambung belajar, macam takde hati je.. Dalam dilema lagi..hahaha. Orang lain da sampai ke puncak gunung, aku masih di kaki gunung lagi. Huhu. Terok betul. Rata-rata classmate da keje rasanya. Congrates semua!

Tak pe, yang penting kita enjoy =)

Hari ni cuti dan mood tersangat la hepi.. semoga hari  ni berlalu dengan perlahan supaya aku dapat menikmatinya.. huhu

No comments: