Wednesday, November 6, 2013

kecewa :(

Salam..

Tarik nafas dalam-dalam..hari yg cukup memenatkan walaupun dengan hanya duduk menunggu selama hampir 2 jam di klinik tadi. Situasi sebegini la yg perlu aku hadapi sampai bulan 1 tahun depan..nasibla badan..

Harini buku rekod klinik nurse tak jumpa..klakar tak? Sedih betul dengan sistem klinik tersebut. Aku hanya memandang sepi orang-orang yg datang lewat tapi boleh balik awal.. nak marah dekat nurse, mereka pn manusia yg tak suka dimarahi.. kesimpulannya, terpaksa la halfday hari ni..tolak gaji..sob2..sob2..

Aku pun turut sedih dengan opis aku..takde tempat nak rehat. Surau pulak milik tabung haji..pakguard takmo buka sebelum pkul 12.30 tengahari.. Dengan penatnya aku terpaksa naik juga ke opis dan masuk awal..giler rajin dpt pekerja mcm ni kan? Huhu.. namun, ada orang kesah ke? Mereka kesah bila time tolak gaji..wuwuwu...

Aku harus redha & tabah..kerana sesungguhnya Allah Maha Mendengar..

#harini tak turun lunch..sbb tu ada masa tulis entri :P

No comments: