Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 11, 2012

Salam =)

Minggu ni, hari-hari aku kembali normal.. Agak lama aku mengambil masa tuk meraih kembali kekuatan di saat bertubi-tubi ujian melanda. Tatkala itu, lidah tak mampu lagi berkata-kata bahkan jemari tak mampu menaip. Aku hanya berserah kepadaNya.

Keseronokan minggu lepas masih lagi terasa =)
Biarpun parents aku datang cuma sehari, excited giler nk jumpa. Teringin nak bawa diorang gi jalan-jalan..Tapi sayang, tak sempat.. Tiba-tiba aku rasa banyak benda lagi yang aku ingin wat tuk myparents. Aku terlalu sibuk mengejar impian dan hidupku, sedangkan aku belum menabur bakti tuk mereka. Adakah mereka akan sedih atau gembira di hari bahagia aku?

ermmmmm ntah la.... waaaa...penim-penim..

Aku tgh cari kerja..sape-sape yg ada jawatan kosong, boley la hubungi saya yek. hehe..Stress cari tak dapat-dapat..

baju gi kenduri kawen =)

No comments: